18 maart 2012

Op zoek naar mijn publicaties

De laatste weken krijg ik vaker dan voorheen de vraag of ik een kopie van een publicatie wil opsturen. Vooral het artikel uit 2007 over schattingsmethoden op basis van COSMIC die ik samen met Theo Prins heb geschreven is ineens erg populair. Op zich is zoiets goed voor mijn ego, maar helaas gaf een vakbroeder uit Mexico mij een aanwijzing voor de werkelijke oorzaak. Mijn vorige werkgever had een speciale website waarop alle publicaties die collega's en oud-collega's over software metrieken hadden geschreven te vinden waren. Deze website is helaas niet meer beschikbaar. Gelukkig biedt LinkedIn tegenwoordig de mogelijkheid om al mijn publicaties aan mijn profiel toe te voegen.

Ben je dus op zoek naar publicaties van mij, bezoek dan mijn LinkedIn profiel. Ik probeer alles wat ik tot nu toe gepubliceerd heb daar op te zetten. Dat is dan gelijk weer een mooie aanleiding om ze hier of op The Price of IT weer eens af te stoffen in een blogpost.

Geen opmerkingen: